Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین:

هفته جهاد کشاورزی گرامی باد

بیست و یکم تا بیست و هفتم خراد ماه مصادف با هفته جهاد کشاورزی است که همه ساله به منظور پاسداشت کشاورزی و فعالین این بخش برنامه های ویژه ای به اجرا در می آید.

هفته جهاد کشاورزی گرامی باد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین به همین مناسبت گفت: با فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب، امام راحل در بیست و هفتم خرداد ماه سال 1358 جهاد کشاورزی تشکیل که این امر با هدف محرومیت زدایی از روستاها و مناطق محروم و دور افتاده انجام شد و همه ساله این روز و هفته قبل از آن، گرامیداشت این حرکت جهادی است.

مهدی همتی تصریح کرد: شعار محوری این هفته در سال جاری "جهاد کشاورزی، جهش تولید و امنیت غذایی" است، هدف ما در مدیریت جهاد کشاورزی این است که با افزایش بهره وری و اتکاء به نیروی انسانی فرهیخته و توانمند و با مدیریت جهادی مسیر تعالی را طی کنیم.   

این مقام مسئول ضمن تشکر از همه مقامات و دستگاه های شهرستان که فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را گرامی داشته اند و به طرق مختلف این مناسبت گران قدر را ارج نهاده اند، اظهار کرد: بر خود لازم می دانیم که این ایام را به همه ذی مدخلان این عرصه، کشاورزان تلاشگر، کارشناسان، مروجین، محققین، اساتید بزرگوار و گرامی تبریک عرض نمائیم .

 وی؛ یاد و خاطره شهداء و  امام شهدا را گرامی داشت و به همه ایثارگران و خانواده شهداء و ایثارگران مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی و پرچم داران امنیت غذایی کشور تبریک و تهنیت گفت .

همتی تاکید کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین، به عنوان یک دستگاه خدمت رسان در همه امور در خدمت مردم و کشاورزان عزیز خواهد بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین برای تمامی خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید