Iranian Agriculture News Agency

همزمان با هفته جهاد کشاورزی انجام گرفت؛

سومین رزمایش مواساه مومنانه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

در دومین روز از هفته جهاد کشاورزی سومین رزمایش مواساه مومنانه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور امام جمعه محترم کرمانشاه ، مدیر کل دفتر نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان ،مشاور استاندار در امور روحانیت، سرهنگ هزار خانی از سپاه نبی اکرم ، روحانیون و معاونین و مدیران سازمان در نمازخانه سازمان برگزار شد.

سومین رزمایش مواساه مومنانه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، در ابتدای این رزمایش ،مهندس حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت ؛رزمایش امروز بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) شکل گرفته است و امروز شاهد شکل گیری سومین رزمایش کمک های مومنانه کارکنان سازمان به تعداد هزار بسته حمایتی هستیم.

دیگر سخنران این مراسم دکتر فلسفی بود .

وی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت ؛ لازم است از رزمایش سوم مواساه مومنانه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نهایت تقدیر و تشکر بعمل آورم و این صحنه ها در هیچ جای دنیا دیده نشد و این مهم ناشی از ولایت پذیری مردم ایران است.

وی افزود ؛ در سطح وزارت خانه و سراسر کشور تاکنون بیش از ۲۲ هزار بسته حمایتی با ارزش ۶ میلیارد تومان در راستای مواساه مورد تاکید مقام عظمای ولایت در بین نیازمندان توزیع شده است.

نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه نیز بعنوان دیگر سخنران این مراسم ضمن تشکر از بانیان سومین رزمایش مواساه مومنانه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان گفت ؛ ثواب به منزله برگشت به حساب می آید و مصداق جابجایی منابع مالی از این جیب به جیب دیگر است.

امام جمعه کرمانشاه اطاعت کارکنان سازمان از ولی فقیه را مثال زدنی به حساب آورد و افزود ؛ تعابیر مواساه ، رزمایش و ایثار های مومنانه امروز توسط بسیج ،اوقاف و ادارات در حال انجام است و از این لحاظ جامعه ایران در جهان نمونه بود .

ایشان این حرکت عظیم مردمی را ناشی از سیره پیامبران و ائمه دانست و گفت ؛ انشاالله این حرکت ادامه دار باشد و توقع این است که این بسته ها از تولیدات داخلی تهیه شود،بویژه انتظار می رود در زمینه توزیع برنج از تولیدات استانی و کشوری استفاده شود .

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید