Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی؛

رونق کشاورزی کرمانشاه از آثار فرهنگ مدیریت جهادی است

مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جلسه ستاد اقامه نماز در استان کرمانشاه طی سخنانی با تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت ؛ جهاد سازندگی یادگار امام راحل(ره) است و جهاد کشاورزی نیز رهرو همان فرهنگ مدیریتی است .

رونق کشاورزی کرمانشاه از آثار فرهنگ مدیریت جهادی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه،  پیمان فلسفی  شاخص ها و مولفه های مدیریتی فرهنگ جهادی را از نکات برجسته وزارت جهاد کشاورزی نسبت به سایر دستگاهها به حساب آورد و گفت ؛ استان کرمانشاه در حوزه نمایندگی ولی فقیه از استانهای پیشرو است و در حوزه فنی نیز از زمان روی کار آمدن مهندس حاتمی شاهد رونق کشاورزی کرمانشاه بوده ایم که این مهم ناشی از جایگاه فرهنگ مدیریتی جهادی است.

ژ فلسفی همراهی مجموعه های فرهنگی و اجرایی را از نکات برجسته سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به حساب آورد و گفت ؛ مثال بارز این رویکرد در موکب شهدای جهاد کشاورزی و سه رزمایش مواساه مومنانه قابل رصد و پیگیری است.

وی سپس با تشکر از کار تحقیقاتی صورت گرفته توسط دانشگاه پیام نور کرمانشاه و تقدیر از اقدامات حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان گفت ؛ رفتن به سمت تحقیقات نشان از  عزم جدی مسئولین سازمان استان جهت تقویت فرهنگ نماز و مدیریت جهادی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید