Iranian Agriculture News Agency

ژاله کریمی‌نژاد خبر داد:

آغاز هفته جهاد کشاورزی با رویکرد مقابله با کرونا ویروس

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از آغاز هفته جهاد کشاورزی با شعار جهاد کشاورزی، جهش تولید، امنیت غذایی و با رویکرد مقابله با کرونا ویروس خبر داد.

آغاز هفته جهاد کشاورزی با رویکرد مقابله با کرونا ویروس

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، ژاله کریمی‌نژاد رییس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به شعار هفته جهاد کشاورزی با عنوان جهاد کشاورزی، جهش تولید، امنیت غذایی اظهار کرد: امسال نیز برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان با محوریت این شعار و البته با توجه به محدودیت مقابله با کرونا ویروس و در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی این هفته را آغاز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کرونا ویروس نباید مانع انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته در بخش کشاورزی استان باشد افزود: در همین راستا و با رویکرد سلامت همکاران و ارباب رجوع، تمامی مراسم و برنامه‌های حضوری را حذف کرده و سعی می‌کنیم از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما برای انعکاس اخبار و فعالیت‌های صورت گرفته استفاده کنیم.

کریمی‌نژاد در ادامه ضمن اشاره به بارگزاری اخبار در پنل سازمان با کلیدواژه‌های مربوط به این هفته تصریح کرد: از جمله این کلیدوازه‌ها می‌توان به جهش تولید، اقتصاد مقاومتی، سرمایه‌های انسانی، مدیریت‌ جهادی و ولایتمداری، افزایش بهره‌وری، سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و اشتغال و امنیت غذایی اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید