Iranian Agriculture News Agency

پیام ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به مناسبت فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی

رسول مکرم اسلام (ص) : آنگاه که خداوند زندگی را آفرید برکت را در کشاورزی قرار داد .

پیام ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به مناسبت فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان یزد، پیام ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به مناسبت فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی به شرح زیر است:

۲۱ خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خردادماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل این نهاد انقلابی است، که جوانان مخلص و علاقه مند به خدمت در دورترین و محروم ترین نقاط میهن را گردهم آورد تا به واسطه آن آبادانی و رونق جامعه روستایی کشور حاصل شود. این هفته در سال جاری مزین به شعار "کشاورزی ، جهش تولید و امنیت غذایی" است.

در شرایطی که ضرورت امنیت غذایی جامعه امروز بیش از هر زمان در جنگ تمام عیار اقتصادی احساس می شود جای بسی خوشبختی است که شاهد پیشرفت های مطلوب سیاستهای دولت در حوزه ی تولید محصولات اساسی کشاورزی ، دام ، طیور ، آبزیان ، صنایع تبدیلی و توسعه کشت محصولات کم آب بر و استراتژیک با بهره گیری از شیوه های نوین آبیاری به ویژه در استان یزد هستیم .

بدون تردید برای رسیدن به اهداف مد نظر و سیاستهای کلان کشوری ، همراهی مردم به ویژه کشاورزان تلاشگر استان بسیار مهم و اثر گذار است.

خوشبختانه در حوزه دامداری نیز ما موفقیت های بسیار قابل توجهی به دست آورده ایم و عملاً در بسیاری از بخش ها علاوه بر تأمین نیاز استان محصولات خود را به سایر مناطق کشور نیز ارسال می کنیم.

در حال حاضر دولت علیرغم شرایط نامناسب اقتصادی و تحریم های ظالمانه ، با تمام توان از طرح های کشاورزی حمایت میکند و در داخل استان نیز ما مصمم به پشتیبانی از سرمایه گذاران در حوزه های مختلف کشاورزی علمی و دانش بنیان هستیم تا به واسطه ی آن موجبات رونق بیشتر اقتصادی و جهش تولید در این بخش مهم و حیاتی را فراهم نماییم .

اینجانب به نوبه ی خود فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی را به متولیان ، کارشناسان ، بهره برداران و فعالین عرصه های مختلف بخش اثر گذار کشاورزی تبریک میگویم و برکت و توفیق هرچه بیشتر برای کشاورزان پرتلاش و سخت کوش استان آرزومندم .

سیدجمال سجادی پور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید