Iranian Agriculture News Agency

در آستانه هفته جهاد کشاورزی:

مدیریت جهادی، امر به معروف و نهی از منکر

جلسه ویدئو کنفرانس شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با حضور اعضای این شورا در ستاد و شهرستان‌ها در آستانه هفته جهاد کشاورزی برگزار شد.

مدیریت جهادی، امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، محمد کیانی دبیر شورای امر به  معروف و نهی از منکر سازمان در این جلسه اظهار کرد: برگزاری جلسات امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات الهی و از مهمترین مولفه هایی است که مورد ارزیابی سازمانی قرار می‌گیرد که در شرایط کنونی و با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان این جلسه به صورت مجازی و ویدئو کنفراس با حضور مدیران شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود:بایسته است جلسات منظم امر به معروف و نهی از منکر در ستاد و شهرستان‌ها  به صورت منظم برگزار شده و صورتجلسه و مستندات آن به صورت ماهانه به دبیرخانه ارسال شود.

در ادامه این جلسه محمدرضا حقیقت مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز عنوان کرد: رعایت و حفظ حجاب و شئونات اسلامی، حفظ حقوق شهروندی و کرامت انسانی ارباب رجوع، توجه به ترویج قوانین و اصول و فروع دین از جمله برپایی نماز جماعت، برگزاری منظم جلسات در شهرستان‌ها، فعالیت یاوران معروف و ناهیان منکر بر اساس منابع موجود جزء مصادیق بارز توجه به مقوله مهم امر به معروف و نهی از منکر در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان است.

وی بر برگزاری منظم جلسات امر به معروف و نهی از منکر با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان ها تاکید و عنوان کرد: صورتجلسه و مستندات از جمله فیلم و عکس از فعالیت‌های انجام شده برای ارزیابی استانی به صورت منظم و ماهانه به ستاد ارسال شود.

در پایان تمامی اعضا جلسه، پرداختن به این واجب الهی را به عنوان آزمونی مهم در محضر الهی و سازوکاری موثر برای پیشبرد اهداف جامعه اسلامی دانستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید