Iranian Agriculture News Agency

افتتاح 53 پروژه در هفته جهاد کشاورزی در استان همدان

​رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ۵۳ طرح کشاورزی در بخش‌های تولیدات گیاهی، آب و خاک، آبزی‌پروری، صنایع کشاورزی، تولیدات دامی آب و خاک طی هفته کشاورزی افتتاح می‌شود.‌

افتتاح 53 پروژه در هفته جهاد کشاورزی در استان همدان

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان، منصور رضوانی‌جلال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۵۳ طرح کشاورزی در هفته کشاورزی در استان همدان افتتاح می‌شود اظهار کرد: از ۵۳ طرح بخش کشاورزی ۶ طرح مربوط به حوزه تولیدات گیاهی به ارزش ۶۳ میلیون و ۴۳۳ هزار ریال است که ۲۷ شغل جدید نیز در پی خواهد داشت.

وی افزود: ۲۱ طرح آب و خاک با اعتبار ۶۴ میلیون و ۷۸۸ هزار ریال در هفته کشاورزی افتتاح می‌شود که به دنبال آن برای ۲۱۵ نفر شغل ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تصریح کرد: پنج طرح با ۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال سرمایه‌گذاری در استان در بخش آبزیان افتتاح می‌شود که برای ۱۰ نفر نیز شغل ایجاد خواهد شد.

وی از افتتاح طرح در بخش صنایع تبدیلی اشاره کرد و ادامه داد: در هفته جهاد کشاورزی پنج طرح صنایع کشاورزی به ارزش ۱۴۸ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال با اشتغالزایی ۳۲ نفری در استان همدان به افتتاح می‌رسد.

رضوانی‌جلال در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در بخش تولیدات دامی نیز ۳۱ شغل با ۱۶ طرح با سرمایه‌گذاری ۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی ایجاد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید