Iranian Agriculture News Agency

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم خبر داد؛

عامل ضرب و شتم مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از دستگیری عامل ضرب و شتم مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران خبرداد.

عامل ضرب و شتم مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران دستگیر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، رحیم علیش پور با اعلام این خبر افزود: عامل ضرب و شتم 2 مأمور یگان حفاظت منابع طبیعی غرب استان تهران به نام های علی اکبر خاکساری و پیام آزادی که در حین عملیات بازپس گیری 5 هکتار از اراضی ملی واقع در شهرستان رباط کریم توسط یکی از متصرفان مصدوم شده بودند با دستور قضائی دستگیر و بازداشت شد.

وی ادامه داد: در این راستا برای فرد ضارب پرونده ای تشکیل و به مرجع قضائی ارسال که در حال رسیدگی است.

این مقام قضائی تأکید کرد: اراده دستگاه قضائی دفاع همه جانبه از حقوق منابع طبیعی است و ما نیز به عنوان مدعی العموم و بر اساس تکلیف قانونی برای حفاظت و صیانت از عرصه های ملی و انفال از تمامی ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد.

دادستان شهرستان رباط کریم خاطر نشان کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به عنوان ضابطان قضائی محسوب می شوند و در خط مقدم مبارزه با زمین خواری و حفظ انفال قرار دارند که در این مسیر ما در کنار آنان هستیم و با جدیت و قاطعیت از نیروهای منابع طبیعی دفاع و حمایت خواهیم داشت.

وی از برخورد قانونی با خاطیان و سودجویان به اراضی ملی خبرداد و ابراز کرد: با تعامل و همکاری که با منابع طبیعی وجود دارد به هیچ فرد خاطی و فرصت طلبی اجازه دست اندازی به عرصه های منابع طبیعی و بیت المال را نمی دهیم و دیگر هیچ حاشیه امنی برای متجاوزان به اراضی منابع طبیعی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید