Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیر خبر داد

اجرای طرح پلاک گذاری تراکتورها

طرح پلاک گذاری تراکتورهای با عمر بیش از 25 سال با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان نیر، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی نیر و همکاران مرکز جهاد کشاورزی تابعه از ابتدای سال جاری، اجراء میگردد.

اجرای طرح پلاک گذاری تراکتورها

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، رضا ناصری با اعلام این خبر افزود: طرح پلاک گذاری تراکتورهای با عمر بیش از 25 سال با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی این شهرستان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی نیر و همکاران مرکز جهاد کشاورزی تابعه در روستاهای کوراییم، مهماندوست، خانقشاقی و حاجی محمود بخش کوراییم و خانقشلاقی و مجمیر بخش مرکزی سطح شهرستان از ابتدای سال جاری، اجراء می‌شود.

وی اضافه کرد: طی بازدیدهای به عمل آمده، تاکنون 149 دستگاه تراکتور مورد بازبینی قرار گرفته و پس از تکمیل پرونده، مدارک آماده ارسال به واحد شماره گذاری راهنمایی و رانندگی استان جهت صدور پلاک است.

وی در پایان افزود: هدف از اجرای این طرح، سنددار کردن تراکتورهای فاقد مالکیت، پلاک و ارائه سوخت از طریق شرکت نفت می باشد. همچنین تعداد کل تراکتورهای این شهرستان 1620 دستگاه بوده که از این تعداد 1349 دستگاه دارای پلاک و 171 دستگاه فاقد پلاک بوده که از طریق اجرای این طرح تا پایان خرداد ماه سال جاری صاحب پلاک خواهند شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید