Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی:

انعکاس صدای وزارتخانه در هفته جهاد کشاورزی

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: صاحب تقویم، اطلاع عمومی و مخاطبان عمومی بیست و هفتم خرداد را روز جهاد کشاورزی می شناسند چرا که پشتوانه این نامگذاری فرمان تاریخی امام خمینی (ره) و بخشی از ساختار پیکره وزارت جهاد کشاوزی است.

انعکاس صدای وزارتخانه در هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ساسان والی زاده در نشست "ستاد برگزاری هفته نکوداشت جهاد کشاورزی" تصریح کرد: با برنامه ریزی، نگاه خلاقانه و تاثیرگذار بر مخاطب خاص و عام یک هفته پرشور و پررنگ را رقم بزنید تا به تدبیر وزیر جهاد کشاورزی صدای وزارتخانه از بیرون شنیده شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها آماده انعکاس اخبار در این روز هستند، افزود: در این هفته با مدیریت هوشمند و با برنامه ریزی نشست خبری وزیر جهاد کشاورزی برگزار می شود.

والی زاده با بیان اینکه تاکید وزیر جهاد کشاورزی به تعامل گسترده و هوشمند با رسانه ها است، توصیه کرد: در سازمان های جهاد کشاورزی نیز نشست خبری با رئیس سازمان برگزار شود، بازدید هایی از خبرگزاری ها یا رسانه های فعال در حوزه کشاورزی صورت گیرد و با حضور رئیس سازمان در سخنرانی پیش از نماز جمعه ارتباط مردمی بیشتری برقرار شود.

او با اشاره به ضرورت حضور خلاقانه در فضای مجازی، بیان کرد: با استفاده از جملات راهبردی و کاربردی، موشن گرافیک و اینفوگرافیک دستاوردهای جهاد کشاورزی را منعکس کنید.

والی زاده؛ برگزاری نمایشگاه دستاوردها و اختصاص یک روز با عنوان "درهای باز"، برای دیدار مردمی با رئیس سازمان ها را از جمله برنامه های این هفته برشمرد.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: شعار محوری این هفته: "جهاد کشاورزی، جهش تولید و امنیت غذایی" است که باید در تمام بنرها، بروشورها و استندها انعکاس داده شود؛ ضمن این که  برای هر روز نامی انتخاب شده تا فعالیت ها بر این اساس برنامه ریزی شود.

او با اشاره به اینکه بخش عمده ای از فعالیت وزارتخانه مغفول مانده، اظهار کرد: با همگرایی و همفکری با اصحاب رسانه تلاش در انعکاس همه جانبه فعالیت ها داشته باشید.

والی زاده اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری ، با بودجه ترویج کار مشترک انجام دهید.

وی همچنین به برگزاری جشنواره سراسری تولیدات چند رسانه ای در سطح ملی اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی روابط عمومی های خلاق و مستعد و ایجاد حمایت از آنان و تقویت پویایی و نشاط در فضای ارتباطی سازمانی به عنوان شتاب دهنده نظام ارتباطات و ایجاد روابط عمومی یکپارچه وزارت جهاد کشاورزی به عنوان یکی از شعارهای ما برگزار می شود و پس از آن برای اجرای بخشی از ماموریت های ملی از توان و خلاقیت آنها ، چه استانی و چه سازمانی بهره خواهیم برد.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در خاتمه سخنانش بیان کرد: نگران مشکلات نباشید ومطمئن باشید آری به اتفاق جهان می توان گرفت.

در ادامه این جلسه سید محسنی معاون امور رسانه این مرکز گفت: جهاد کشاورزی خدمات محور است و در این ایام خدمات یا خبر های خوب برای جامعه کشاورزی ارائه دهید.

نفری معاون خبر این مرکز نیز با اظهار بیاناتی تاکید بر تولید محتوی در رابطه با موضوعات مختلف از جمله طرح یاوران تولید و گفتگو با بهره برداران ، اساتید دانشگاه و ... را داشت و گفت از این رو با هم افزایی در برگزاری هر چه باشکوه تر هفته جهاد کشاورزی تلاش کنید.

معاون هماهنگی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، دیگر سخنران این جلسه با اشاره به این که "یک توصیه کلی می کنم ولی شما استفاده جزیی از آن کنید"؛  بیان کرد: همه افراد سازمان و حتی اعضای خانواده های آنها یک عضوی از روابط عمومی هستند، بنابراین روابط عمومی را به خودتان و چند نفر اطرافتان محدود نکنید.

حمید شکری خانقاه  افزود: این بیانگر تئوری حلقه هاست که متاسفانه ما از این توانمندی که داریم استفاده نمی کنیم و نباید خودتان را محدود به محدودیت هایی که هست کنید.

او گفت: درهفته جهاد کشاورزی باید شبکه های مجازی در اختیارمان بشود هفته جهاد کشاورزی و در واقع تعلق سازمانی، کارآیی ما را دوچندان می کند.

رنجبر رئیس گروه تبلیغات این مرکز نیز گفت: مقرر گردیده نمایشگاهی از دستاوردهای وزارت متبوع برگزار شود و هر استان یا سازمان می تواند در طرح قاب عکسی که تهیه و در اختیار قرار داده می شود حداکثر سه عکس شاسی به ابعاد 100 در 70 سانتیمتر ( افقی یا عمودی) تهیه و تا روز بیست ویکم خردادماه تحویل دهد.

وی تاکید کرد :گزارش کارهای انجام شده به صورت صفحات رنگی تهیه و مجلد شده ارسال نشود و فقط به صورت فایل بر روی سی دی ارسال شود.

در این نشست "پوستر هفته جهاد کشاورزی" رونمایی شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید