Iranian Agriculture News Agency

صداوسیما موضوع تبلیغات سوء علیه پنیر لیقوان را اصلاح و جبران نماید

نبایستی به بهانه تبلیغ یک محصول و یک برند ، محصول دیگر را از بین ببریم

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: نبایستی به بهانه تبلیغ یک محصول و یک برند ، محصول دیگر را از بین ببریم .

نبایستی به بهانه تبلیغ یک محصول و یک برند ، محصول دیگر را از بین ببریم

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین هاشم زاده هریسی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه پنیر لیقوان یکی از تولیدات افتخارآمیز کشور است، گفت: هم مزه و لذت این پنیر برای همه مردم کشور آشنا بوده و هم اهالی یک منطقه از بابت آن  تجارت نموده و ارتزاق میکنند.

وی با بیان اینکه نبایستی زحمات تولید کنندگان این محصول را بر باد داد و به تجارت یک منطقه آسیب وارد نموده و ضرر بزنیم  ادامه داد: این  کار ضد مساله تولید آنهم در سال جهش تولید می باشد آنهم در مورد  یک محصول شناخته شده ای مثل پنیر لیقوان که خانواده های زیادی از قِبل آن ارتزاق می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشم زاده هریسی با بیان اینکه اگر مورد و مشکلی هم وجود داشت بایستی کار کارشناسی انجام داد و آن را با مسئولین امر در جریان گذاشت ادامه داد: اگر عیبی و اشکالی وجود داشت راه قانونی آن را باید طی نمود اگر مطلب گفته شده دروغ باشد که واویلاست اگر این تولید و تجارت مهم آسیب ببیند خیلی ها متضرر می شوند و به تولیدات دیگر محصولات لبنی نیز آسیب می رسد .

وی گفت: اگر یک مورد، یک کارخانه و یک کارگاهی هم ایرادی داشت بایستی به متولیان امر در سازمان جهادکشاورزی استان  و دانشگاه علوم پزشکی انتقال داد تا رسیدگی نمایند و اصلاح کنند نبایستی بخاطر یک مورد، کل را از بین ببرند .

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه من تعجب می کنم که کارشناسی نشده این موضوع را در برنامه تلویزیونی اعلام می کنند افزود: بایستی صداوسیما این مطلب را اصلاح و جبران نماید این امر ضرر به یک نفر نیست ضرر به یک منطقه، استان و کشور می باشد نبایستی به بهانه تبلیغ یک محصول و یک برند ، محصول دیگر را از بین ببریم و از هستی ساقط نماییم این رقابت نیست رقابت ها بایستی سالم باشد .

وی با بیان اینکه صداوسیما بایستی این خبر دروغ را تکذیب نموده و حق تولید کنندگان و همه دست اندرکاران پنیر لیقوان تامین شود گفت: این آسیبی که در افکار عمومی بر تولید کنندگان پنیر لیقوان وارد شده باید جبران شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید