Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی:

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز (ماشین آلات، نهاده ها و تجهیزات آبیاری) خبر داد.

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا واحدی پور گفت: این نمایشگاه روز سه شنبه بیستم خردادماه با حضور 79 شرکت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شیراز آغاز به کار می کند.

به گفته وی؛ نمایشگاه مذکور در چهار سالن سرپوشیده سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا به مساحت حدود پنج هزار مترمربع برگزار می شود.

واحدی پور با بیان اینکه 32 غرفه در زمینه آبیاری، 21 غرفه در زمینه ماشین آلات و 26 غرفه در زمینه نهاده ها در این نمایشگاه حضور دارند، تصریح کرد: کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه این سازمان در سالن بهار حضور داشته و به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

وی ابراز کرد: در این نمایشگاه نمایندگان محصولات خارجی از کشورهای اسپانیا، ترکیه، آمریکا، چین، لهستان، هند و عمان حضور دارند و نیز شرکت کنندگانی از استان های تهران، فارس، اصفهان، قزوین، یزد، خراسان رضوی، مرکزی، بوشهر، قم، اردبیل، گلستان، سمنان و کردستان در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

واحدی پور تصریح کرد: به دلیل شیوع کووید-19، این رویداد با رعایت کامل الزامات سلامت محیط و فاصله گذاری اجتماعی طراحی و اجرا خواهد شد و حضور بازدیدکنندگان مشروط به استفاده از ماسک و دستکش است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در خاتمه ضمن تشکر از مجری برگزار کننده این نمایشگاه که طی سنوات اخیر با برگزاری نمایشگاه ها‌ در توسعه اقتصادی زیر بخش‌های کشاورزی نقش شایسته‌ای را ایفا می‌نماید، گفت: امیدوارم بهره برداران بخش کشاورزی، محققین، اساتید، کارشناسان و دانشجویان از این فرصت استفاده کرده و نهایت بهره برداری را از این نمایشگاه داشته باشند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز (ماشین آلات، نهاده ها و تجهیزات آبیاری) از روز سه شنبه بیستم تا جمعه بیست و سوم خردادماه از ساعت 17 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید