Iranian Agriculture News Agency

هشت طرح کشاورزی و دامپروری شهرستان سیرجان در هفته جهاد کشاورزی به بهره برداری می رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: در هفته جهاد کشاورزی هشت طرح کشاورزی و دامپروری با هزینه کرد بیش از 260 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

هشت طرح کشاورزی و دامپروری شهرستان سیرجان در هفته جهاد کشاورزی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، محمودآبادی تصریح کرد: این طرح ها شامل چهار طرح آب و خاک، یک طرح صنایع، دو طرح دامپروری و یک طرح گیاهان داروئی است.

محمودآبادی خاطرنشان کرد: طرح آبیاری تحت فشار زیر سطحی 163 هکتاری در منطقه قطار گز بخش گلستان سیرجان  بر روی باغات پسته با هزینه کرد اعتبار بیش از 53 میلیارد ریال که 27710 میلیون ریال آن اعتبارات دولتی است و یک طرح آبیاری تحت فشار زیرسطحی 52 هکتاری با هزینه کرد اعتبار قریب 11 میلیارد ریال که 6760 میلیون ریال آن دولتی است ، در این هفته به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین دو طرح آبیاری کم فشار 14 هکتاری با هزینه کرد اعتبار کل 4760 میلیون ریال که از این مبلغ 2450 میلیون ریال  اعتباردولتی است و یک طرح آبیاری کم فشار پنج هکتاری با هزینه کرد اعتبار کل 1700 میلیون ریال که مبلغ 875 میلون ریال آن اعتبارات  دولتی به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: یک واحد تولیدی پنیر فتا با ظرفیت 6800 تن پنیر سفید با سرمایه گذاری  بخش خصوصی به مبلغ کل هزینه شده 130 میلیارد ریال در این هفته به بهره برداری می رسد و افتتاح این طرح موجب اشتغال 31 نفر می شود.

محمودآبادی اذعان کرد: دو واحد پرواربندی گوسفند با ظرفیت 914 و 500 راس با هزینه 18750میلیون ریال و اشتغال 11نفر و هزینه کرد 10625میلیون ریال با اشتغال 5 نفر از دیگر طرح های قابل افتتاح در این هفته است.

وی در پایان اظهار کرد: مزرعه گیاهان داروئی، گل محمدی و  گیاهان دارویی در منطقه کفریز مجتمع شهید عتیقی ملک آباد سیرجان با هزینه 30 میلیارد ریال و اشتغال 16 نفر از جمله طرح های قابل افتتاح در این هفته است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید