Iranian Agriculture News Agency

بانوان ظرفیت بالایی در پشبرد اهداف سازمان دارند

مدیر تعاون روستایی استان همدان طی نشستی با بانوان شاغل در این مدیریت پیرامون بررسی و آسیب شناسی وضعیت سازمان در پیشبرد اهداف سازمانی گفت: بانوان کارمند در این سازمان دارای ظرفیت های قابل توجهی در تحقق رسالت های سازمانی هستند.

بانوان ظرفیت بالایی در پشبرد اهداف سازمان دارند

مجید مسلمی راد در جمع بانوان کارمند ستاد استان و شهرستانهای تابعه اضافه کرد:نیروی انسانی هر سازمانی مهمترین سرمایه آن محسوب می شود که بایست در راستای صیانت و ارتقاء آن تلاش کرد.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی استان هندان در سطح کشور جایگاه مطلوبی دارد و با تولید سالانه حدود ۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در تامین امنیت غذایی کشور اثرگذار است.

وی گفت: در این میان تعاون روستایی نیز با هدایت ،حمایت و نظارت بر تشکل های بخش کشاورزی به عنوان نماینده بهره برداران نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی برعهده دارد.

وی همچنین ضمن درخواست مشارکت و ارایه راهکار برای رفع نقاط ضعف توسط بانوان شاغل در این سازمان گفت: بانوان همواره در انجام امور محوله موفق عمل کرده اند.

در ادامه این نشست بانوان شاغل در مدیریت تعاون روستایی استان همدان با بیان پیشنهادات ،مشکلات و راهکارها به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید