Iranian Agriculture News Agency

بیانیه کارکنان سازمان جهادکشاورزی به مناسبت 14 و 15 خرداد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی بیانیه‌ای 14 و 15 خرداد ماه را تسلیت گفت.

بیانیه کارکنان سازمان جهادکشاورزی  به مناسبت 14 و 15 خرداد

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، محمدعلی آفرین آباده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی بیانیه‌ای 14 و 15 خرداد ماه را تسلیت گفت.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تفکر و اندیشه‌های ناب امام راحل که درود بی پایان خداوند بر او باد، همواره سنگ بنای این انقلاب بزرگ بوده، هست و خواهد بود و امروز تمامی ملت شریف ایران و خوزستانی‌هایی که بنا به فرمایش وی دین خود را به اسلام اداء نمودند، بر پایبندی به این اصول بر خود می بالند.

خانواده بزرگ جهاد کشاورزی خوزستان در آستانه 14 خرداد، سالروز پرواز ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، عزادار است و از طرف دیگر آرمانهای ایشان و رهبر فرزانه انقلاب را که موهبتی عظیم از جانب خداوند متعال و کریم است سرلوحه خود دارد.

امام خمینی کبیر در فرازی از وصیت نامه سیاسی- الهی خود می فرماید: " و ملت ما بلکه ملت‌های اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند به اینکه دشمنان آنان که دشنمان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم جنایتکارانه خود دست نمی‌کشند و برای رسیدن به ریاست و مطامع پست خود دوست و دشمن را نمی‌شناسند" . در این برهه با همین شقاوت دشمنان خیانتکار و جنایتکار اگرچه ظاهراً سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بزرگ در بین ما نیست ولی تا ابد زنده است و شهادتش برکت بی پایانی برای اندیشه‌ها، سیاست‌ها و خط مشی‌های مردم مسلمان ایران زمین و سرتاسر گیتی خواهد داشت .

و اینجاست که او نیز چون سرور آزاده‌اش امام حسین (ع) و یاران باوفایش زنده وجاوید است.

و امروز ما را چه باک که الگوهایی چنین بزرگ داریم با تقویمی سراسر افتخار و درس‌هایی بی‌بدیل از قیام خونین 15 خرداد.

 و ما جهادگران کشاورزی تا آخر ایستاده‌ایم با مدیریت جهادی در راه اعتلای منشور سیاسی -  الهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آفرین آباده

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

14 خرداد 1399

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید