Iranian Agriculture News Agency

با حضور کلیه دستگاههای اجرایی و تشکل‌های عضو کمیته؛

کمیته ملی راهبردی تولید و بهداشت دام کشور آغاز به کار کرد

در نخستین جلسه کمیته ملی راهبردی تولید و بهداشت دام کشور، موضوعات کلان ملی مرتبط با دام، اولویت اصلی این کمیته اعلام شد.

کمیته ملی راهبردی تولید و بهداشت دام کشور آغاز به کار کرد

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، نخستین جلسه کمیته ملی راهبردی تولید و بهداشت کدام کشور در روز دوشنبه مورخ ۱۲ خرداد 99 با حضور کلیه دستگاههای اجرایی و تشکل‌های عضو کمیته برگزار شد.

رئیس کمیته ملی راهبردی تولید و بهداشت دام کشور ضمن خیرمقدم به اعضاء و بیان اهدف از تشکیل این کمیته به منظور تعامل و همکاری بیشتر دستگاههای اجرایی و تشکل‌های زیر مجموعه امور دام کشور؛ واگذاری وظایف تصدی گری، سازماندهی و ساماندهی تشکل‌ها و استفاده از نظرات تشکل‌ها در تصمیم‌گیری‌ها را بخشی از وظایف این کمیته برشمرد که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

علی‌صفر ماکنعلی با یادآوری دستور وزیر جهاد کشاورزی در ابلاغ رئیس کمیته مبنی ارائه گزارش جلسات و مصوبات این کمیته، افزود بر این اساس قرار شده است تا گزارش اقدامات کمیته به طور مستمر برای وزیر جهاد کشاورزی ارسال گردد.

در ادامه هر یک از اعضاء با توجه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در جمع بندی جلسه مقرر گردید تا هر یک از اعضا نسبت به ارائه پیشنهادات خود در خصوص پیش‌نویس وظایف کمیته اقدام و موضوعات کلان ملی مرتبط با حوزه کاری خود را به دبیرخانه کمیته ارسال نمایند.

به گزارش خبرنگار ما، کمیته ملی راهبردی تولید و بهداشت دام کشور به پیشنهاد دکتر علی‌صفر ماکنعلی و تایید وزیر جهاد کشاورزی در راستای توسعه بهینه تولید و بهداشت فرآورده های دامی و دستیابی به جهش تولید و توسعه پایدار در بخش امور دام کشور تشکیل شده است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید