Iranian Agriculture News Agency

امحای بیش از ۳ تن خمیرمرغ فاسد در ورامین

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ورامین گفت: ۳هزار و ۶۸کیلوگرم محموله خمیر مرغ فاسد در یکی مرکز جمع‌آوری ضایعات ورامین امحا شد.

امحای بیش از ۳ تن خمیرمرغ فاسد در ورامین

به گزارش ایانا در استان تهران، محمد جعفرپور رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ورامین در خصوص معدوم سازی خمیر مرغ فاسد گفت: طی گزارشاتی که به دامپزشکی ورامین جمع‌آوری محموله خمیرمرغ فاسد را در یکی مرکز جمع‌آوری ضایعات اعلام شد.

وی افزود: در بازدیدهایی که کارشناسان دامپزشکی داشتند محموله را کشف کرده و بعد از بررسی مشخص شد که به علت عدم شرایط ارگانولپتیک مناسب محموله فاسد شده و در همان واحد تبدیل ضایعات شهرستان معدوم شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ورامین ادامه داد: این محموله سه هزار و ۶۸کیلویی در بخش جوادآباد کشف شده و امحاء کردن محموله بخاطر عدم برودت مناسب برای نگهداری و حمل فرآورده خمیرمرغ بوده است.

جعفرپور تصریح کرد: دمای مناسب برای حمل خمیرمرغ منجمد منفی هجده درجه سانتیگراد است و با خودروهای ویژه حمل فرآورده منجمد باید حمل شود که متأسفانه این محموله به دلیل نداشتن مجوز حمل قرنطینه‌ای بهداشتی ضبط و پس از بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد کل محموله به علت عدم رعایت برودت لازم دیفراست شده است.

وی خاطرنشان کرد: محصول ضبط شده از نظر لحاظ ارگانولپتیک در وضعیت مناسبی قرار نداشته که پس از اخذ رأی از مراجع قضایی محموله به همراه نیروهای انتظامی شهرستان در یکی از واحدهای تبدیل ضایعات ابدال شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ورامین در پایان گفت: با افراد متخلف که با سلامتی انسان‌ها را به خطر می‌اندازند برخورد جدی می‌شود و پرونده این افراد نیز به مراجع قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید