در نخستین تور رسانه ای بخش کشاورزی در سال جهش تولید خبرنگاران و عکاسان استان با هدف معرفی ظرفیتهای بخش کشاورزی از عملیات برداشت و کیل گیری محصول گل محمدی در شهرستان های فارسان و شهرکرد بازدید کردند
به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، برقراری تعامل موثر با خبرنگاران و رسانهها به عنوان ابزارهای انتقال پیام و اطلاعات در انتقال مفاهیم بخش کشاورزی از اقدامات روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان است در این تور اصحاب رسانه با عملیات برداشت محصول و کیل گیری (بررسی میزان برداشت در هکتار) آشنا شدند.تورهای رسانه ای باعث شده است که با استفاده از همه امکانات رسانهای، ارتباط و تعامل اثربخشی با جامعه کشاورزی برقرار شود.