Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

طرح یاوران تولید نسخه پیشرفته طرح نظام نوین ترویج کشاورزی است

طرح یاوران تولید نسخه پیشرفته طرح نظام نوین ترویج کشاورزی است و در این طرح مقرر شد از ظرفیت مراکز تحقیقاتی برای برنامه های کوتاه مدت در حوزه کشاورزی استفاده شود تا برای کشاورزان قابل بهره برداری باشد.

طرح یاوران تولید نسخه پیشرفته طرح نظام نوین ترویج کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، جلسه هماهنگی عملیات اجرایی طرح "یاوران تولید" با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی استان، رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و اعضا امروز در محل سالن قدس سازمان جهادکشاورزی گلستان برگزار شد.

مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و رییس اجرایی طرح، با اشاره به ابلاغیه وزیر جهادکشاورزی در خصوص اجرای طرح یاوران تولید، در این جلسه گفت: طرح یاوران تولید نسخه پیشرفته طرح نظام نوین ترویج کشاورزی است و در این طرح مقرر شد از ظرفیت مراکز تحقیقاتی برای برنامه های کوتاه مدت در حوزه کشاورزی استفاده شود تا برای کشاورزان قابل بهره برداری باشد.

وی افزود: در این طرح با تشکیل تیم های پایش و نظارت متشکل از محققان و کارشناسان اجرایی، چالش های عرصه تولید بررسی شده و بلافاصله راهکارهای رفع مشکل ارائه می شود تا منجر به حصول نتیجه مطلوب شود و مسیر انتقال دانش به بهره برداران و مزرعه تسهیل شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید