Iranian Agriculture News Agency

در جلسه کارگروه مشترک کاداستر؛

۳۴ هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی استان تهران بررسی شد

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از بررسی 34 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی این استان در چهارمین جلسه سال جاری کارگروه مشترک رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران خبرداد.

۳۴ هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی استان تهران بررسی شد

به گزارش ایانا در استان تهران حسن ردائی درباره بررسی های انجام شده در این جلسه افزود: در این نشست 12 پلاک ثبتی از شهرستان های پاکدشت، ورامین، پیشوا، شهریار و ملارد مورد بررسی قرارگرفت و موانع پیش رو در راستای تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی این پلاک ها مطرح و راهکارهای لازم برای برطرف شدن موانع در روند اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ ارائه شد.

وی اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ برای عرصه های منابع طبیعی استان تهران را اولویت اصلی مجموعه منابع طبیعی دانست و اظهار داشت: با توجه به این مهم و برای تسریع و تسهیل در روند اجرای این طرح، کارگروه مشترک کاداستر متشکل از مدیران منابع طبیعی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران هر هفته و به طور منظم تشکیل جلسه داده و به بررسی و رفع موانع موجود در مسیر کاداستری شدن اراضی ملی و دولتی استان تهران می پردازد.

معاون حفاظت و امور اراضی استان تهران بر اهتمام جدی این کارگروه مشترک مبنی بر اجرای کامل طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ برای تمامی عرصه های منابع طبیعی استان تهران تأکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید