Iranian Agriculture News Agency

آموزش مهارتهای شغلی کشاورزی در سال جهش تولید برای زندانیان شهرستان اهر

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر از آموزش مهارتهای شغلی زندانیان این شهرستان در سال جهش تولید خبر داد.

آموزش مهارتهای شغلی کشاورزی در سال جهش تولید برای زندانیان شهرستان اهر

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، محمد اسدی در جلسه تجلیل از مدیریت و کارشناسان جهادکشاورزی شهرستان اهر که توسط مدیریت زندان شهرستان انجام شد، ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای تفاهم نامه منعقده بین زندان اهر و مدیریت جهادکشاورزی جهت آموزش مهارتهای شغلی در سال جهش تولید برای زندانیان برگزار شد، از اهداف این تفاهم نامه آموزش مهارتهای شغلی جهت ایجاد اشتغال که یکی از عوامل محرومیت و بروز جرم در جامعه می شود، بود.

وی، ادامه داد: در طول سال 98 به تعداد 30 مورد کلاس ترویجی آموزشی در زمینه های مختلف پرورش دام سبک و سنگین، پرورش زنبورعسل، کاشت، داشت و برداشت گندم، آموزش باغداری نوین و پروار بندی گوساله جمعاً به تعداد دو هزار و 124 نفر روز برگزار گردیده است.  

 اسدی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته نیز بر اساس تفاهم نامه این مهارتهای شغلی برای زندانیان آموزش داده شده است، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های مدون این امر تداوم خواه یافت تا در ایجاد شغل و درآمد زائی برای زندانیان گام های موثری برداشته شود.

گفتنی است در انتهای جلسه از مدیر جهادکشاورزی و کارشناسانی که در این زمینه فعالیت نموده بودند، توسط رئیس زندان اهر و عوامل مربوطه تجلیل و قدر دانی به عمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید