Iranian Agriculture News Agency

انتصاب مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع وآبخیزداری کشور “رحیم مهردادی” به عنوان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی ‌منصوب شد.‌

انتصاب مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ، رحیم مهردادی کجاباد در سوابق مدیریتی خود، معاون فنی، معاون حفاظت و امور اراضی و معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی را برعهده داشته و نیز پیش از این به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی استان منصوب شده بود.

 متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای رحیم مهردادی کجاباد

نظر به تعهد، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید.

امید است تا در خصوص منابع طبیعی و آبخیزداری و در قالب اصول و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با همکاری نیروهای متعهد، متخصص و آگاه در پیشبرد برنامه‌های سازمان به ویژه حفاظت از جنگل‌های ارسباران، توسعه طرح‌های جنگل‌کاری، مرتعداری، حفاظت خاک، آبخیزداری و مقابله با پدیده بیابان زایی با تاکید بر مشارکت‌های مردمی، گام‌های موثری بردارید. همچنین انتظار دارد در خصوص مرتعداری تلفیقی، گیاهان دارویی، زراعت چوب و حدنگاری نیز اهتمام جدی به عمل آید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید