Iranian Agriculture News Agency

با همکاری جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت می گیرد:گلخانه ها، منبع درامد خانگی مددجویان کمیته امداد امام (ره)

در جلسه مشترک جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام (ره) که در مدیریت جهاد کشاورزی اسفراین برگزار شد مقرر شد برای مددجویان کمیته امداد که متقاضی تاسیس و بهره برداری گلخانه های کوچک مقیاس هستند مجوز صادر شود تا بتواند از طریق فروش محصولات گلخانه ای معاش خانواده را تامین نمایند.

 با همکاری جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت می گیرد:گلخانه ها، منبع درامد خانگی مددجویان کمیته امداد امام (ره)

مدیر جهاد کشاورزی اسفراین با اعلام این خبر ، گفت: مددجویان پس از اخذ مجوز می توانند از تسهیلات ۷ ساله با سود ۴ درصد بهره برده و گلخانه های کوچک تا ۳۰۰ متر را در خانه راه اندازی کنند.

تاج آبادی گفت : به هر گلخانه ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان وام تعلق خواهد گرفت و برای شروع طرح ، روستای سارمران به جهت شرایط اقلیمی و تجربه مفید در زمینه بازدهی گلخانه ها به عنوان روستای پایلوت انتخاب شد.

وی گفت:مددجویان متقاضی ظرف مدت یک هفته به این مدیریت مراجعه نمایند تا جهت صدور مجوز اقدام گردد و با توجه به محدودیت زمان و منابع ، امور را به روزهای آخر موکول نکنند.

در این جلسه معاون اشتغال کمیته امداد امام (ره) استان،مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان،مدیر جهاد کشاورزی ، رئیس کمیته امداد شهرستان، نماینده فرمانداری،کارشناسان جهاد و تعدادی از گلخانه داران مطرح شهرستان اسفراین حضور داشتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید