Iranian Agriculture News Agency

حضور محققین در عرصه های شیلات،صنایع کشاورزی و تولیدات دامی و زراعی در طرح یاوران تولید مطلوب و شایسته است

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: حضور محققین در عرصه های شیلات و امور آبزیان، صنایع کشاورزی و تولیدات دامی و زراعی در طرح یاوران تولید مطلوب و شایسته است.

حضور محققین در عرصه های شیلات،صنایع کشاورزی و تولیدات دامی و زراعی در طرح یاوران تولید مطلوب و شایسته است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، علی رخ افروز در جلسه برنامه ریزی برای اجرا نمودن طرح یاوران تولید که در اتاق جلسه سازمان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: کارشناسان به اتفاق محققین باید در بخش های شیلات، صنایع کشاورزی، تولیدات دامی و زراعی هم در این طرح حضور داشته باشند، چرا که هر کدام محصولاتی را تولید می کنند.

وی، ادامه داد: باید لیست محققین که براساس تخصصشان در مرکز تحقیقات حضور دارند تا هفته آینده در اختیار اداره ترویج قرار داده شود.

رخ افروز گفت: باید از ادارات شهرستان ها هم بخواهیم تا در این طرح شرکت کرده و چالش هایی که در بخش تولید دارند را عنوان نمایند تا بتوانیم در بخش تولید از این چالش ها استفاده کنیم تا بتوانیم در تولید بهبودی ایجاد کنیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان در ادامه اظهار کرد: این طرح یک مسیر طولانی خواهد داشت و برای نتیجه گرفتن باید جلساتی به صورت هم اندیشی و تشکیل گروه های فکری برگزار شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این جلسه گفت:  تولید گندم و کلزا باید تخصصی انجام شود.

عبادپور افزود: برای عملیاتی کردن این طرح، مرکز تحقیقات باید لیستی از افراد متخصص و محقق را در این زمینه تهیه کرده و در اختیار سازمان قرار دهد.

وی گفت: واحدهای تخصصی باید در این طرح دخیل باشند و با برگزاری جلسات تخصصی به افزایش و کیفیت تولید کمک کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید