Iranian Agriculture News Agency

ایانا گزارش می‌دهد:

مدیر توانمند دیار نخل و کارون راهی وزارت شد

کیخسرو چنگلوایی رئیس توانمند سازمان جهاد کشاورزی خوزستان پس از یک دهه کسب افتخارات غرورآفرین از جمله مقام نخست تولیدات بخش کشاورزی کشور، محصول راهبردی گندم و.... بر مسند مشاور وزیر و رئیس سازمان حفظ نباتات کشور تکیه زد.

مدیر توانمند دیار نخل و کارون راهی وزارت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان این انتخاب شایسته را که نشان از توانمندی، تجربه، تخصص و تعهد بالای وی دارد حضور این مقام عالی و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی ایران اسلامی و خوزستان سرافراز تبریک عرض نموده، امید است با عنایات باریتعالی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در این برهه سخت و با وجود تحریم‌های ظالمانه، تغییرات اقلیمی و .... چنین مدیر لایق، کارآزموده، موفق و پاسخگویی سبب سربلندی بیش از پیش، پیشرفت و استقرار توسعه پایدار بخش کشاورزی در منطقه و میهن اسلامی عزیزمان باشد.

امروز خوزستان زرخیز دیار نخل های استوار و کارون خروشان به داشتن چنین مدیر ولایی و بزرگی بر خود می بالد.  تک تک خوزستانی ها به ویژه خانواده جهاد کشاورزی استان  این مدیر فرهیخته را زیر آیه های کریمه قرآن مجید و دعای خیر  در این روزهای عزیز ماه مبارک رمضان راهی پایتخت و وزارت می‌کند.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

3 خرداد ماه 1399

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید