Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با صدور پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

پیام تبریک رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرنگار ایانا از هرمزگان، علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با صدور پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری غیور مردان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید. 

بدون تردید پیروزی ها وافتخارات ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به ویژه حماسه آزادسازی خرمشهر ، حماسه ای که موجب یاس دشمنان و امید مردم مسلمان کشورمان شد نشان دهنده ایستادگی و مقاومت ایرانیان در دفاع از شرف و ارزش های مقدس این آب وخاک است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، محقق شده است.

سوم خرداد امسال در آستانه عید بزرگ مسلمین و روزه‌داران، عید سعید فطر و در پی مقاومت بزرگ مردم عزیزمان در مقابل میهمان ناخوانده ویروس کووید ۱۹، به ویژه جان‌فشانی و ایثار مثال‌زدنی کادر بهداشتی و درمانی کشور از راه رسیده  است و به ما یادآور می‌شود که «ان مع‌العسر یسری».

اینجانب با ادای احترام به مقام شامخ  شهدای  گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس، سالروز این پیروزی عظیم الهی را به ملت غیور ایران اسلامی، خصوصا خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روز افزون  ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ارائه خدمات مطلوبتر به هموطنان، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید