Iranian Agriculture News Agency

عزم مسئولین در جهش تولید و ایجاد اشتغال پویا در خراسان جنوبی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: امسال با توجه به نامگذاری عنوان سال به نام جهش تولید تدوین این سند در زیر بخش‌های مختلف اهمیت زیادی دارد.

عزم مسئولین در جهش تولید و ایجاد اشتغال پویا در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، محمد حسین اکبری در نشست تبیین سیاست‌های جهش تولید در سازمان به نامه اخیر رییس‌جمهور به وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: در همین راستا سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی طی جلسات کارشناسی مختلف نسبت به تعیین و اجرایی نمودن بند های مختلف دستور رئیس جمهور اقدامات لازم را انجام داده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: نگاه جدی دولت به بخش کشاورزی نشان از عزم مسئولین در جهش تولید و ایجاد اشتغال پویا در سطح کشور دارد.

اکبری با تاکید به استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش کشاورزی به منظور رونق بیش از پیش تولید در راستای جهش تولید استان، بیان کرد: پروژه‌های ارزشمند و بزرگ بومی در سطح استان از جمله هاب شتر، نهضت گلخانه‌ای ونیز پروژه‌های آبیاری نوین از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی جامعه بزرگ کشاورزی استان بتوانیم در راستای معرفی و استفاده از ارزش افزوده بخش کشاورزی در راستای ارتقا کشاورزی خراسان جنوبی گام‌های مهمی برداریم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید