Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد. دراین بیانیه آمده است:

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

بسمه تعالی

سوم خرداد یادآور حماسه سازیها و ایثارگریهای رزمندگان جان بر کفی است که در راه دفاع از کیان نظام اسلام از جان و مال خود گذشتند.

خرمشهر شهری که مظلومیت بزرگ مردانی را در سینه دارد که مفاهیمی چون ایثار ،جهاد، شهامت و... را به بالاترین مرتبه خود رساندند و با اتکال به خداوند بزرگ پیروزی خون بر شمشیر را محقق ساختند.

حماسه آزادسازی خرمشهر درس بزرگ مقاومت و ایستادگی یک ملّت مصمّم محسوب می‌شود که در تاریخ ثبت شده است و عملیات افتخار آفرین بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر قهرمان، از نقاط عطف دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که برای همیشه بر تارک تاریخ میهن اسلامی می درخشد و منشاء عزت ،عظمت و بالندگی مردمان این سرزمین و هوشمندی و هوشیاری آنان برابر توطئه ها و نقشه های جبهه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به تمامی رزمندگان اسلام و ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و بر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید دارد.

روابط عمومی و اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید