Iranian Agriculture News Agency

پیام رئیس جهاد کشاورزی فارس به مناسبت روز قدس؛

روز قدس روز پایبندی به حقوق بشر است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با انتشار پیامی، فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت و گفت: روز قدس روز حمایت از ملت فلسطین،پایبندی به حقوق بشر و توجه به اصول انسانی است.

روز قدس روز پایبندی به حقوق بشر است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، در متن این پیام آمده است: هرچند امسال روز قدس به دلیل بیماری کرونا؛ امکان حضور فیزیکی در مراسم از ما گرفته شد لیکن مردم مسلمان جهان این روز را تا آزادی قدس شریف از یاد نخواهند برد

به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی؛ "روز قدس، روز حیات اسلام است" و همه مسلمان جهان در این روز با همدلی و یکپارچگی ندای آزادگی سر می دهند، حتی اگربزرگانی مثل سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس نباشند و البته  گرچه برای اولین مرتبه جایشان خالی است ولی همواره نام،  یادش و جانفشانی های او و همرزمانش بیادمان جاودان خواهد ماند.

این روز بزرگ که متعلق به همه آزادگان و آزادی خواهان جهان است، روزی است که مظلومین و عدالت طلبان فریاد ایستادگی حق در برابر باطل را طنین انداز می کنند.

روز قدس را امام خمینی رحمه الله بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می دارند؛ غافل نمانند.

این فریاد بیدار باش امام عاشقان، شلاقی بود بر ذهن های خفته ملت اسلام، تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ، با قامتی برافراشته قیام کنند. اکنون که سال ها از سخنان پیامبرگونه آن بزرگ مرد الهی گذشته است، می بینیم که روز قدس، شهرتی جهانی یافته و مرزها را درنوردیده و در عمق دل و جان ملت های آزاداندیش جهان و به ویژه کشورهای اسلامی، نفوذ کرده است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن این روز بزرگ و تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب از خداوند متعال پیروزی، عزت و سربلندی روز افزون مسلمانان جهان را خواستارم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید