Iranian Agriculture News Agency

بیانیه کارکنان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس شریف

کارکنان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان آماده استماع سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز قدس هستند.

بیانیه کارکنان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس شریف

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آفرین آباده رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در بیانیه‌ای جنایت‌های هفتاد ساله رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در متن بیانیه حجت الاسلام والمسلمین آفرین آباده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران و خواهران جهادگر عرصه کشاورزی با اهدای سلام، ارادت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و توفیق بهره‌مندی از شبهای پربرکت قدر که نفسی معنوی و حیات بخش برای جامعه متاثر از شرایط دشوار ماه‌های گذشته رقم زد و امید می‌رود در عبور از بحران موجب گشایش ابواب رحمت الهی برای ملت و کشور شود.  

در شرایط فعلی که ملت قهرمان ایران برای شکست کرونا مصمم شده‌اند برادران و خواهران مسلمان و مظلوم فلسطینی خود را فراموش نکرده و مانند سال‌های گذشته خود را درکنار آنان در صف مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی می‌دانند.

خانواده بزرگ جهاد کشاورزی نیز انزجار خود را از اقدامات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌دارد.

با عنایت به تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی روز قدس امسال برگزار نخواهد شد اما لطف الهی شامل حال امت اسلامی می‌شود و سخنرانی مهم ولی امر مسلمین جهان راهبردهای پیش رو برای تجلی خشم و نفرت آزاده عالم تا زمان نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف را تبیین و تعیین خواهد نمود لذا همه ما ضمن محکوم کردن جنایت‌های هفتاد ساله رژیم ددمنش صهیونیسی و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین، با دل و جان آماده استماع رهنمون‌های رهبر عزیزمان خواهیم شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید