Iranian Agriculture News Agency

بیانیه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بمناسبت روز جهانی قدس

روز جهانی قدس

بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی بیانیه ای صادر کردند که متن این بیانیه بدین شرح است.

روز جهانی قدس

بسمه تعالی

   به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس ریاست محترم این سازمان بیانیه ای صادر کردند که متن این بیانیه بدین شرح است.  

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جلوه گاه تمرکز افکار عمومی دنیا و جهان اسلام یک دل و یک صدا برای حمایت از فلسطین مظلوم و ایستادگی و مقابله با ظلم استکبار و دست نشانده آنان اسرائیل غاصب است. مسلمانان جهان در تبعیت از بزرگ مرد و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام (ره) با تمام قدرت و توان در این روز با زبان روزه اتحاد و یاوری خود را به معرض نمایش می گذارند و ندای القدس لنا  را برای حمایت قاطع از فلسطین مظلوم سر می دهند. امسال در سال جهش تولید که از شعارهای عالمتاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر چه در شرایط حساس کنونی با شیوع ویروس منحوس کرونا  حضور فیزیکی مسلمانان میسر نخواهد بود اما همه و همه یک دل و یک صدا و با جان و روح همچنان انزجار خودمان را از حضور اسرائیل غاصب در دیار فلسطین اشغالی اعلام می کنیم و بار دیگر سیاست ها و اقدامات غیر انسانی آنها را محکوم می نمائیم.

 امیدواریم در ظل توجهات حضرتحق و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان اسلام و قرآن با احتزاز پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران گستره منور ولایت فقیه را بیش از پیش قوت بخشیم.  انشاء الله

                                                                                                   خلیل نیکشاد

                                                                                رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید