Iranian Agriculture News Agency

مدیریت مصرف برق شیلات داران در چهارمحال و بختیاری

دوره آموزشی توجیهی مدیریت مصرف برق برای شیلات داران شهرستان لردگان برگزار شد.

مدیریت مصرف برق شیلات داران در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لردگان گفت: باتوجه به ضرورت اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق در تابستان سال جاری جهت مراکز پرورش ماهی در سطح شهرستان های استان این کارگاه آموزشی جهت آشنایی بیشتر بهره برداران بخش شیلات شهرستان لردگان با مزایای این کار با حضور بهره برداران شیلاتی و کارشناسان شرکت توزیع برق استان برگزار شد.

عطاء خالدی افزود: سوخت مورد نیاز دیزل های استفاده شده در این کارگاهها با معرفی بهره برداران از طرف شرکت برق منطقه به شرکت نفت تأمین خواهدشد

خالدی گفت : مهمترین مزایای اجرای این طرح به گونه  است که میزان برق تولیدی دیزل ها را شرکت توزیع برق از شیلات داران خریداری می نماید و در آن بازه زمانی که از برق سراسری استفاده نمی کنند قبضی از طرف شرکت برق برای آنان صادر نخواهد شد.

دفتر مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان با توجه به گرم شدن هوا گفت: سوخت دولتی در اختیار شیلات دارانی که مولد گازوییل سوزدارند قرار داده می‌شود تا با مولد‌های اضطراری برق تولید کنند.

نوید محمد صالح افزود: شیلات داران از اول تیر تا ۱۵ شهریور و از ساعت ۱۲ تا ۱۶ بجای استفاده از برق سراسری از برق تولیدی استفاده و برق مازاد تولید شده را به قیمت هر کیلوات ساعت ۶۷۵۰ ریال به شرکت توزیع برق استان بفروشند.

وی گفت: شیلات داران چهارمحال و بختیاری برای انعقاد تفاهم نامه باید به جهاد کشاورزی یا شرکت برق سراسر استان مراجعه کنند.

او ادامه داد: با اجرای طرح مدیریت مصرف برق توسط شیلات داران حداقل ۸ تا ۱۰ درصد مصرف برق مدیریت خواهد شد و از خاموشی‌های اضطراری جلوگیری می‌شود.

هم اکنون ۱۲۰ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا وجود دارد که ۹۲ مزرعه‌ی آن فعال هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید