Iranian Agriculture News Agency

تلاش کنیم هر قدمی که بر می داریم توام با نیت خدمت باشد

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی گفت: تلاش کنیم هر قدمی که بر می داریم توام با نیت خدمت باشد.

تلاش کنیم هر قدمی که بر می داریم توام با نیت خدمت باشد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، احمد بایبوردی در دومین جلسه ارزیابی عملکرد مرکز تحقیقات در سال 1399، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از زحمات اعضای کمیته ارزیابی مرکز قدردانی نموده و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال که جهش تولید نامگذاری شده است و بیان این مطلب افزود: ما باید در انجام تمام کارها جدیت به خرج دهیم و با دست به دست هم دادن کارها را به نحو احسن به پیش ببریم، رئیس بودن یا مسئول بودن مهم نیست، مهم این است که کاری انجام  شود و  قدمی که بر می داریم توام با نیت خدمت باشد.

وی از رئیس ارزشیابی عملکرد مرکز خواست برای دبیران کمیته یک بازه زمانی مشخصی تعیین کند تا همکاران هر چه سریعتر نسبت به بارگذاری اطلاعات و مستندات کمیته خود در سامانه ارزشیابی اقدام نمایند تا بارگذاری در وقت تعیین شده تمام شود.

 بایبوردی در پایان سخنان خود ضمن آرزوی توفیق عبادت در شبهای قدر بیان نمود: هر قدمی که برمی داریم سعی کنیم با خیر و برکت و خدمت توام باشد.

در ادامه سیام الدین نصیری رئیس ارزشیابی عملکرد مرکز با اشاره به نامه های ارسال شده از سازمان تحقیقات و سازمان مدیریت ابراز داشت: تاکید رئیس سازمان تحقیقات و سازمان مدیریت بر این است که امسال همکاران در بحث ارزیابی عملکرد به طور جدی وارد عمل شوند.

وی اظهار داشت: عملکرد سال 98 نسبت به سال های قبل رضایت بخش بوده و الان به مرحله ای رسیده ایم که باید این عملکرد را نشان دهیم.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید