Iranian Agriculture News Agency

فرونشست 25 سانتی‌متری در دشت مشهد به‌صورت سالانه

با حضور اورانی رئیس سازمان جها کشاورزی خراسان رضوی ، علی نیا مدیر پشتیبانی امور دام و مهندس رستمی رئیس اداره روابط عمومی سازمان و سایر مدیران استانی جلسه ویدئو کنفرانس شورای اداری استان برگزار شد.

فرونشست 25 سانتی‌متری در دشت مشهد به‌صورت سالانه

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اعلام کرد ما در دشت مشهد 25 و در دشت نیشابور 28 سانتی متر در هر سال  فرونشست داریم و در سال گذشته با پر کردن چاه های غیر مجاز حدود 62 میلیون متر مکعب در مصرف آب صرفه جویی نموده ایم.وی میزان آب ذخیره شده در سدهای استان را یک میلیارد و 197 میلیون لیتر مکعب اعلام که در 20 سال گذشته بی سابقه بود و هم اکنون 75% سد های استان پر می باشد.

در ادامه جلسه محمدرضا کلائی  شهردار مشهد با اشاره به تشکیل 28 دفتر تسهیل گری در مشهد، افزود: مجموع این دفاتر که 31 محله در حاشیه شهر را پوشش می دهند 55 درصد از مساحت و 70 درصد از جمعیت این منطقه را در بر می گیرند.

در انتهای جلسه رزم حسینی استاندار خراسان رضوی بیان کرد ستاد تدبیر استان در موارد مربوط به صدور مجوزها و تسهیل فضای کسب و کار در جهت تقویت اقتصاد استان و ایجاد اشتغال از دستگاه های اجرایی حمایت خواهند کرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به سفارش حضرت علی (ع) در رابطه با ویژگی های مدیران از جمله همنشینی کردن با مردم، عذرخواهی کردن در صورت اشتباه، سعه صدر و خوش رویی با مردم، افزود: اگر تصمیم اشتباهی توسط مدیری گرفته شد در صورت عذرخواهی باعث افزایش اعتماد عمومی خواهد شد، بهرحال وظیفه شرعی و قانونی داریم در این مسیر حرکت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت لزوم سعه صدر در وجود مدیران بیان کرد: همه مدیران در هر سطحی باید شرح صدر داشته باشند و در برابر مشکلات به راحتی کوتاه نیایند و گشاده رو باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید