Iranian Agriculture News Agency

خدارحمی خبر داد:

راه اندازی سامانه سجام برای تسهیل ارائه خدمات بازار بورس در بانک کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی از راه اندازی سامانه سرمایه گذاری بورس سجام در شعب بانک کشاورزی خبر داد.

راه اندازی سامانه سجام برای تسهیل ارائه خدمات بازار بورس در بانک کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در آیین بهره برداری از سامانه احراز هویت سجام و ارائه خدمات بازار سرمایه اظهار کرد: بانک کشاورزی از گذشته برای تکمیل خدمات مشتریان در شعب با بازار سرمایه همکاری داشته است.

وی افزود: امروزه با بهره‌گیری از فناوری‌های روز، در تعاملات بانکی و نقل و انتقالات مالی امکانی فراهم شده که به صورت برخط و بدون مراجعه حضوری خدمات ارائه شود.

خدارحمی ابراز امیدواری کرد: این همکاری‌ها با بازار سرمایه برای ارائه خدمات به مشتریان، روز به روز بیشتر شکل گیرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: ما از اواخر سال گذشته همکاری خود را با بازار سرمایه شروع کردیم و از طریق این سامانه تاکنون، ۱۶ هزار نفر به بازار سرمایه متصل شده اند؛ با این سامانه ارائه خدمات بورس در بانک کشاورزی تسهیل خواهد شد.

خدارحمی تاکید کرد: در برخی از مناطق کشور بانک کشاورزی، تنها بانک موجود است و قول داده‌ایم در آن مناطق این سامانه زودتر راه اندازی شود.

در ادامه این مراسم، حسین فهمی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه عنوان کرد: جایگاه بانک کشاورزی به عنوان بانک تخصصی و گستردگی آن در سطح کشور بسیار امیدوارکننده است.

وی افزود: امروز با رونمایی از این سامانه، بازار سرمایه و اوراق بهادار بورس را به مشتریان بانک نزدیک می‌کنیم و درگاه بانک سرمایه کشور را در بانک کشاورزی ارائه خواهیم کرد.

فهمی تصریح کرد: با امکانات ارجاع شده به بانک کشاورزی، این بانک نقش قابل توجهی در کنترل و هدایت نقدینگی به سمت بنگاه‌های اقتصادی ایفا خواهد کرد .

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در رابطه با شعب فعال در زمینه سامانه سجام گفت: خدمات سامانه سجام در این شعبه و ۲۶۴ شعبه منتخب ارائه خواهد شد که ارائه کد بورسی و امکانات معاملات بورس‌های کشور در این شعب راه‌اندازی می‌شود؛ همچنین تا پایان تیرماه تعداد شعب مجهز به سامانه به ۵۰۰ شعبه خواهد رسید.

فهمی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال تمام شعب بانک کشاورزی به این سامانه مجهز خواهند شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید