Iranian Agriculture News Agency

پایش ٧١ واحد ضایعاتی در غرب تهران

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از بازدید و پایش ٧١ واحد ضایعات خشک در این شهرستان طی دو مرحله گشت در این هفته خبر داد.

پایش ٧١ واحد ضایعاتی در غرب تهران
به گزارش ایانا در استان تهران، شیدا اکار با اشاره به اینکه اکثر این واحدها بدون اخذ تاییدیه از محیط زیست مستقر شده اند، افزود: فعالیت برخی از این واحدها به دلیل عدم رعایت ضوابط مدیریت پسماند با آلودگی محیط زیست به ویژه آلودگی هوا همراه است و ضروری است که فعالیت این واحد ها به طور مستمر تحت پایش و نظارت باشد .
وی در ادامه با بیان اینکه تعداد ١٤ واحد بدلیل قرارگیری در بافت مسکونی، برای جمع آوری به بند ٢٠ ماده ٥٥شهرداری ها معرفی شدند، اظهار کرد: به مابقی واحدها نیز تذکرات لازم در خصوص عدم ایجاد هر گونه آلودگی و رعایت ضوابط محیط زیستی در زمان فعالیت داده شد.
اکار تصریح کرد: برای جلوگیری از ایجاد و تاسیس کلیه اماکن که بنحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنان یا مخالف اصول بهداشتی  و محیط زیستی در شهرها هستند و بطور کلی تمام مشاغل و کسب هایی که ایجاد مزاحمت و سروصدا یا تولید دود یا عفونت کنند در صورت داشتن مشکل محیط زیستی به بند ٢٠ ماده ٥٥ قانون شهرداری ها  جهت تعطیلی و جمع آوری با تایید محیط زیست ارجاع می شوند .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید