Iranian Agriculture News Agency

روابط عمومی ها می توانند نقش آفرین اصلی همدلی و همزبانی بین ملت و دولت باشند

رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران با صدور پیامی، فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشت.

روابط عمومی ها می توانند نقش آفرین اصلی همدلی و همزبانی بین ملت و دولت باشند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، ذوالفقاری در پیامی، فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک گفت که به شرح زیر است:

"مقام معظم رهبری (مدظله العالی):

روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

روابط عمومی ها می توانند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد٬ به عنوان نقش آفرین اصلی همدلی و همزبانی بین ملت و دولت باشند.

روز ارتباطات و روابط عمومی٬ در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد و ایفای نقش سازمانی تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در سالی که مزین است به « جهش تولید» تثبیت نماییم.

همکاران خدوم روابط عمومی ستاد و مدیریت های 16گانه شهرستان ها، مشعل داران توسعه ارتباطی هستند و با الهام از دانش ارتباطات که الفبای آن هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی ، همگرایی و ابتکار و امید، قانونمندی، هدفمندی و هوشمندی و صداقت و امانتداری در مسیرحفظ مصالح سازمان و منافع همگنان و در جهت انجام رسالتی خطیر در مسیر خدمت به جامعه کشاورزی کشور گام بر می دارند .

اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه و روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به همکاران عزیز و پر تلاش این حوزه، توفیق روزافزون و تداوم بهروزی و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید