Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

«خلاقیت» و «استفاده از فناوری‌های نوین» ضرورت‌های فعالیت امروز روابط عمومی‌هاست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از «خلاقیت» و «استفاده از فناوری‌های نوین» به‌عنوان ضرورت‌های فعالیت امروز روابط عمومی‌ها نام برد.

«خلاقیت» و «استفاده از فناوری‌های نوین» ضرورت‌های فعالیت امروز روابط عمومی‌هاست

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، سید حسن میرعماد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته روابط و ارتباطات قدردانی از تلاش‌ها و عملکرد روابط عمومی‌های زیرمجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در اطلاع‌رسانی از عملکرد جهادگران این استان اظهار کرد: امروزه ارتباطات یکی از اساسی‌ترین اصول در سازمان‌های دولتی است که به‌عنوان یک پل ارتباطی دوطرفه برای سازمان عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها از یک‌سو ارتباط بین سازمان‌ها و مخاطبان آن و عموم مردم را برقرار می‌کند افزود: روابط عمومی‌ها در این راه باید نقطه نظرات مردم را به مدیران سازمان‌ها انتقال دهند و قطعاً انتقال نظرات و پیشنهادها و انتقادات مخاطبان می‌توانند در برنامه‌ریزی و عملکرد سازمان‌ها تأثیرگذار باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: از طرف دیگر روابط عمومی‌ها سیاست‌ها و برنامه‌ها و عملکرد دولت و سازمان‌های دولتی را به افکار عمومی منتقل می‌کنند که به‌طور حتم زحماتی که در گوشه گوشه سازمان‌های دولتی انجام می‌شود باید از طریق روابط عمومی‌ها به اطلاع مردم برسد و وظیفه روابط عمومی هست که این پل ارتباطی و راه دوطرفه را برقرار کند

میرعماد با تأکید بر لزوم به‌کارگیری خلاقیت و فناوری‌های جدید در حوزه روابط عمومی‌ها عنوان کرد: یکی از بحث‌های بسیار مهم دیگر مطرح درباره فعالیت روابط عمومی‌ها این است که در بحث روابط عمومی تنها به ارسال و ارائه اخبار اکتفا نشود.

وی خاطرنشان کرد: امروز می‌توان گفت که استفاده از فضای مجازی یکی از بحث‌های مهمی است که می‌تواند در عملکرد روابط عمومی‌ها بسیار تأثیرگذار باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: نوآوری در روابط عمومی‌ها یکی از بحث‌های مهمی است که می‌تواند در عملکرد آن بسیار تأثیرگذار باشد و بنابراین ما نباید به آنچه که داریم اکتفا کنیم؛ چراکه افول فعالیت هر سازمان و هر حوزه آن در زمانی است که مدیران آن به شرایط موجود رضایت دهند و در روابط عمومی‌ها نیز نباید به وضعیت فعلی اکتفا کرد.

میرعماد نوآوری و خلاقیت را لازمه فعالیت مؤثر در روابط عمومی‌ها دانست و بیان کرد: این خلاقیت باید در ارتباط با مخاطبان به کار گرفته شود تا مردم اعتماد بیشتری به سازمان‌ها و بدنه حاکمیت و دولت کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در سازمان‌های دولتی باید امین و مشاوران خوبی برای مدیران بوده و نقطه نظرات کارکنان را به مدیران ارائه دهند تصریح کرد: روابط عمومی‌ها همچنین باید سیاست‌ها و نظرات مدیران را به کارکنان انتقال دهند؛ چراکه اعتمادسازی دوطرفه هم در درون سازمان و هم در بیرون سازمان باید از سوی روابط عمومی‌ها ایجاد شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عنوان کرد: روابط عمومی‌ها واحدها و بخش‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در سازمان‌ها بوده که باید با ارتباطات بسیار خوبی که با بخش‌های مختلف افکار عمومی و دیگر سازمان‌ها می‌گیرند و با استفاده از امکانات و فناوری‌های جدید و ابزارهای نوین باید بتوانند رسالت خود را انجام دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید