Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ؛

مجموعه روابط عمومی سازمان طی سال گذشته خوش درخشیدند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه مجموعه روابط عمومی سازمان طی سال گذشته خوش درخشیدند، گفت: طی سال ۹۸ شاهد افزایش تولیدات کشاورزی استان که بخشی از برنامه ۳ ساله توسعه کشاورزی کرمانشاه به حساب می آید، بودیم و در این خصوص برنامه های اجرایی سازمان با درخشش حوزه روابط عمومی همراه بود و با تلاش مجموعه روابط عمومی سازمان توفیقات بسیاری نصیب استان شد.

مجموعه روابط عمومی سازمان طی سال گذشته خوش درخشیدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، حاتمی سپس ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات گفت؛ روابط عمومی ها نقش بی بدیل در پیشرفت جامعه بر عهده دارند و با توجه به جایگاه بخش کشاورزی در توسعه استان ،نقش روابط عمومی های مجموعه جهاد کشاورزی در فراهم آوردن بستر توسعه و ارتباط با مخاطبین بخش بسیار مهم و اثر بخش است.

وی سپس با اشاره به برنامه های اجرا شده سازمان طی سال ۹۸ گفت ؛  بی گمان سال گذشته شاهد تحقق پربار ترین برنامه های اجرایی در بخش کشاورزی و افزایش تولیدات بودیم و روابط عمومی سازمان بیشترین نقش را جهت ارتباط و اقناع مخاطبین عهده دار شد.

حاتمی سپس با اشاره به برنامه ۳ ساله تدوین شده برای ارتقاء تولیدات کشاورزی استان کرمانشاه گفت ؛ این کار عظیم اجرایی که مجموعه مدیران سازمان طی سال اول برنامه ثابت کردند قابل حصول است ، یک پیوست ارتباطی نیز دارد و قطعاً با برنامه های ارتباطی در نظر گرفته شده زمینه برای تحقق کامل آن فراهم شده است.

حاتمی در ادامه راهکار پیشرفت اقتصادی استان کرمانشاه را از دریچه توجه به کشاورزی مورد تاکید قرار داد و گفت ؛  بخش کشاورزی توانسته به خوبی نقش خود را جهت تحقق برنامه های ابلاغی و ترسیم شده ایفا نماید و برای حصول عملکرد بهتر و رضایت مندی بهره برداران بخش نیازمند تلاش و کوشش بیش از پیش هستیم.

حاتمی آنگاه با تقدیر از استاندارکرمانشاه  و مجموعه مدیران استانداری جهت همراهی با برنامه های سازمان جهاد ،به بیان توفیقات بخش کشاورزی در بحث بهبود فضای کسب و کار افزایش ۴۰۰ هزار تنی محصولات کشاورزی پرداخت و تصریح نمود؛ روابط عمومی سازمان در انعکاس توفیقات بدست آمده نقش بسزایی داشته و توانسته است  بهره برداران را با سازمان همراه کند.

مهندس حاتمی در پایان سخنان خود به ۳۱ پروژه تعریف شده سازمان برای تحقق آنها در سال جهش تولید اشاره کرد و گفت ؛ با اجرای این پروژه ها طی سال ۹۹ ، بیش از ۵۰۰ هزار تن به حجم تولیدات استان اضافه خواهد شد و در این راستا نیز حوزه روابط عمومی سازمان نقش بسزایی در همراهی جامعه مخاطب بر عهده دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم و پس از سخنان رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سازمان از فعالین عرصه روابط عمومی مجموعه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید