Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛

روابط عمومی پویا و با نشاط نیاز امروز جامعه است

روابط عمومی جهاد کشاورزی استان از روابط عمومی های برتر استان است

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه در مراسم تجلیل از فعالین عرصه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، که صبح امروز در سالن شماره ۲ این مجموعه برگزار شد، گفت؛ سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نماد پویایی در کسب و کار و مردم مداری است و تمام مدیران سازمان جهاد کشاورزی خود یک روابط عمومی به حساب می آیند و فعال بودن مدیران بخش کشاورزی در جامعه ارتباطی نشان از پویایی روابط عمومی این سازمان دارد.

روابط عمومی پویا و با نشاط نیاز امروز جامعه است

خسروی سپس با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و اهمیت قرار گرفتن این روز در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود ؛ در سطح دستگاههای اجرایی؛ وظیفه روابط عمومی‌ها شناسایی مخاطبین ،تسهیل فرایند امور ، ارتباط با مخاطبین ،رضایت مندی مخاطبین و هنر مردم مداری...است و در این راستا روابط عمومی‌ها  می توانند نقش موثری در سازمانها ایفا کنند.

وی آنگاه با اشاره به توفیقات استان طی سال های ۹۷ و ۹۸ افزود ؛ تمام همت مجموعه استان بر این بود که با تلاش های همگانی تصویر زیبایی از کرمانشاه به ایران معرفی شود و در این خصوص شاهد افزایش جذب سرمایه گذاری و رونق کسب و کار در کرمانشاه هستیم و در این راستا شاخص های کمی و کیفی در استان و مجموعه جهاد کشاورزی ارتقاء یافته و انعکاس آن به جامعه می بایست با هنر روابط عمومی‌ها میسر شود.

وی افزود؛ تمام عزم مدیران اجرایی باید این باشد که جایگاه روابط عمومی ارتقاء یابد و انتظار می رود در خانواده کشاورزی استان شرایط به گونه ای مهیا شود تا روابط عمومی بتواند هر چه بهتر پیوند بین مجموعه اجرایی و بخش کشاورزی را ایجاد نماید.

دکتر خسروی افزود ؛ سهم بخش کشاورزی و اهمیت آن در اقتصاد استان بر کسی پوشیده نیست و در حال حاضر شاهد آن هستیم که ۷۰ درصد فعال سازی واحد های راکد استان از آن بخش کشاورزی است و این جایگاه نیازمند توجه جدی برای رضایت کندی مخاطبین بخش می باشد و قطع به یقین این مهم حاصل فعالیت بخش اجرایی و روابط عمومی پویای آن است.

وی با اشاره به تقویت شبکه پویای کشاورزی استان گفت؛ با توجه به کثرت و تنوع مخاطبین و تخصص حاکم بر مجموعه جهاد کشاورزی در سال جهش تولید می بایست شرایط را به گونه ای فراهم نمود تا انتقال دستاوردهای ارزشمند بخش کشاورزی به جامعه بهره برداران تسهیل شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت همراهی برنامه های مدیران اجرایی با رویکردهای ارتباطی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت؛ همه مدیران سازمان جهاد برای پیشبرد امور ضرورت دارد با روابط عمومی هم گام باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید