Iranian Agriculture News Agency

اهمیت جایگاه روابط عمومی، دوچندان شده است

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز روابط‌عمومی و ارتباطات است. این روز فرصتی برای بیان اهمیت و نقش به سزای صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی، دوچندان شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان و روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، جواد نگارستانی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان سختکوشِ حوزه‌ی روابط عمومی، بیان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات، دوچندان شده است بطوری که امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت های این حوزه، دور از ذهن می ‌کند.

نگارستانی تصریح کرد: تاثیرگزاری بر افکار عمومی و اعتمادسازی هر دستگاه، نیازمند کارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی قوی می باشد که امروزه با انتشار بیماری کرونا ، نقش روابط عمومی های مرتبط با سلامت جامعه بسیار حساس و اساسی شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: در حال حاضر با شیوع بیماری کرونا، لزوم استفاده از این ظرفیت کلیدی و اثر بخش در تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌ها و اقدامات تحول بخش دستگاه های مرتبط با سلامت بیش از گذشته نمایان می ‌شود.

این مقام مسوول اذعان داشت: روابط عمومی این مجموعه متناسب با مسؤولیت‌ها و مأموریت‌های سنگین حوزه سلامت، نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ایفا می نماید و درتلاش است تا در کمک به انعکاس مسایل مربوط به سلامت جامعه گام‌های مؤثری بردارد.

وی بیان کرد: بی تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است از تمامی دست اندرکاران حوزه روابط عمومی انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر ارتقای روابط عمومی را در مسیر شعارها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی جدی بگیرند.

وی گفت: این روز فرصت مبارکی است تا همه فعالان عرصه ارتباطات برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند، با رعایت اخلاق در عملکرد خود تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه ارتقا بخشند تا بتوانند اهدافی را که برای ثبت چنین عنوانی در تاریخ رسمی کشور در نظر گرفته شده، بیش از پیش محقق کنند.

نگارستانی خاطرنشان کرد: نقش چشمگیر روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباطی سازمان با جامعه بسیار حائز اهمیت است بطوری که هرچه  این حلقه ارتباطی مستحکم تر باشد، به همان اندازه سازمان در پیشبرد اهداف و فعالیتهای خود موفق تر خواهد بود.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای اصحاب رسانه، اعلام کرد:  امیدواریم با نگاه ویژه مسوولین به روابط عمومی و جایگاه آن، این حرفه و فن تخصصی در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید