Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در شورای بخش کشاورزی؛

صنعت پرورش محصولات شیلاتی در استان در حال توسعه است

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در شورای بخش کشاورزی گفت : صنعت پرورش محصولات شیلاتی در استان در حال توسعه است و نیازمند یکسری زیرساختها بوده که بایستی از ظرفیتهای مختلف استفاده شود.

صنعت پرورش محصولات شیلاتی در استان در حال توسعه است

به گزارش خبرنگار ایانا در هرمزگان، علی باقرزاده همایی در شورای بخش کشاورزی استان هرمزگان که با حضور مدیران ادارات تابعه و تشکل‌های بخش کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: شیلات محور توسعه استان ساحلی هرمزگان است.

وی با اذغان به اینکه توسعه تولیدات بخش کشاورزی نیازمند افراد متخصص و توانمند در این حوزه است، افزود: برای توسعه بخش کشاورزی به ویژه در حوزه آبزی پروری در وهله نخست بایستی زیرساخت‌ها مهیا شود.

این مسئول در ادامه ابراز کرد: صنعت پرورش ماهی و میگو در استان بایستی توسعه پیدا کند که نیازمند یکسری زیرساختها بوده و بایستی از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود.

باقرزاده همائی با بیان اینکه حوزه آبزی پروری برای تسریع در رفع مشکلات این بخش، تشکل های مربوط به خود را ایجاد نماید، افزود: قاعدتا این تشکل ها با کمک به افزایش مراکز تکثیر ماهی هزینه های تولید را کاهش خواهند داد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان بیان کرد: صنعت پرورش محصولات شیلاتی در هرمزگان در حال توسعه است.

باقرزاده همچنین با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند، گفت:  سال جهش تولید ویژگی خاصی داشته  چرا که محصولات صادراتی توام با محصولاتی برای معشیت داخلی مردم تولید خواهد شد.

وی در پایان تولیدات محصولات بخش کشاورزی استان را رضایت بخش دانست و خاطرنشان کرد: در عین حال بایستی کشاورزان استان به سمت کشت محصولاتی ترغیب شوند که خرید تضمینی آنها از سوی دولت انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید