Iranian Agriculture News Agency

به بهانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی:

روز روابط عمومی تبریکی برای همه

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

روز روابط عمومی تبریکی برای همه

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، ژاله کریمی‌نژاد رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، طی پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان حوزه روابط عمومی تبریک گفت.

در متن پیام وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تصور اینکه یک شب پای تلویزیون بنشینیم و اخبار پخش نشود برای همه ما دور از ذهن و باور است، طبق عادت باید در ساعتی مقرر اخبار ببینیم و یا بشنویم و از رویدادهای گوناگون و مهم جهان و کشورمان مطلع شویم اما در  پس پرده این اخبار چه کسانی دست‌اندرکار بوده‌اند؟ اخبار صحیح کدام است؟

در ورای این همه خبر روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و رسانه‌ها به عنوان یار و یاور در کنار هم بدون هیچ ادعایی از بام تا شام در تلاش بوده‌اند، سختی‌های این راه پرنشیب و فراز را به جان خریده‌اند و ناملایمات را تحمل کرده‌اند .......

و اما اگر برگ‌های تاریخ را ورق بزنیم و به روزهایی برسیم که هم تحریم باشد هم تهدید، هم سختی باشد و هم فشار، هم سرافرازی باشد و هم پایداری توسعه، هم فرمایشات رهبر فرزانه و جهش تولید باشد و هم امنیت غذایی، اینکه متولی نان 11.5 میلیون نفر از هموطنانت باشی و برنج 13 میلیون ایرانی را تامین کنی، اینکه کشتی واردات در بندر پهلو نگیرد و تو پا به پای بهره‌بردار کشاورزی در کنارش بایستی و با اطلاع‌رسانی درست و بهنگام سهمی بزرگ در کسب افتخار و رسیدن به امنیت غذایی داشته باشی اینها قداست است، برکت است و نعمت.

اینها سختی راهت را آسان می‌کند، اینها را در روز 27 اردیبهشت باید با زبان صریح به گوش همگان رساند، باید از رسانه‌ها که در کنار روابط عمومی راست قامت ایستاده‌اند تقدیر و تشکر کرد و باید به تک‌تک حلقه‌های زنجیره توانمند روابط عمومی در جای جای این استان زرخیز در شهرستان‌ها، دهستان‌ها و مزارع گفت: خدا قوت و دست‌مریزاد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید