Iranian Agriculture News Agency

عباسی معروفان:

مرغ‌های سایز هر کیلو 14500 تومان خریداری می شود

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: از این پس، مرغ‌های با کیفیت سایز 1400 تا 1600 گرم مرغداران با قیمت هر کیلو 14500 تومان خریداری خواهد شد.

مرغ‌های سایز هر کیلو 14500 تومان خریداری می شود

به گزارش ایانا، حسن عباسی معروفان در جلسه شورای مدیران این شرکت، با بیان قیمت جدید خرید مرغ مازاد مرغدارانی که مرغ باکیفیت سایز ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ گرم را تولید کنند، گفت: از این پس مرغ این مرغداران هر کیلو ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری خواهد شد.

وی به ارائه برنامه های سال ۹۹ به مدیران شرکت پرداخت و از آنان درخواست کرد با تمام توان برای روزهای سال ۹۹ تلاش کنند تا ثبات بازار در بخش های مختلف حفظ شود.

حراست از بیت المال در خریدهای شرکت و تلاش برای جلوگیری از اسراف آن موضوع دیگری بود که دکتر معروفان به آن اشاره کرد و افزود: باید با تمام توان در خرید مرغ مازاد مرغداران دقت شود تا ریالی اضافه از بیت المال هزینه نشود و در عین حال حق و حقوق مرغداران نیز تمام و کمال پرداخت شود.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با تقدیر از زحمات مهندس طمراسی برای عضویت در هیات مدیره و معاونت بازرگانی داخلی شرکت، انتصاب وی به عنوان رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی را تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین دکتر معروفان با تقدیر از زحمات مهدی صادقی برای سرپرستی امور اداری، آقای اسد پاریاد را به عنوان مدیر کل امور اداری منصوب کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید