Iranian Agriculture News Agency

بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی ملارد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با شهرستان ملارد با موضوع بررسی مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و صنعت برگزار شد.

بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی ملارد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران

به گزارش ایانا در استان تهران، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با شهرستان ملارد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، فرماندار شهرستان ملارد، مدیرکل سرمایه گذاری و جذب اعتبارات استانداری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مدیران کل صمت و جهاد کشاورزی استان و جمعی از روسای ادارات و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، مشکلات شرکت صنایع غذایی کاسپین مطرح شد؛ این شرکت روزانه 400تن شیر را جذب می کند که با رفع مشکلات تسهیلاتی، در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه این جلسه، تعاونی تولیدی قارچ گلسرخ گمرگان مطرح شد که با اشتغالزایی 40نفر، به تولید سالانه 5هزارتن قارچ مشغول است که پس از بررسی، با موافقت اعضا مقرر شد تا ده میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش جهت تکمیل طرح ثبت و نیز مشکل پایان کار توسط بخشدار صفادشت حل شود.

موضوع "تعیین تکلیف صدور سند واحدهای گلخانه ای شهرک دهک صفادشت مطرح و مقرر شد طی جلسه ای هفته آینده در حوزه معاونت اقتصادی استانداری مطرح و رفع شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید