Iranian Agriculture News Agency

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس:

امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی تخصصی می شود

دبیر ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با بیان این مطلب که در سازمان های مختلف با تخصص های متنوع روبرو هستیم، گفت: باید با همکاری نیروهای متخصص، امر به معروف و نهی از منکر را تخصصی کنیم.

امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی تخصصی می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سلیمان مهدوی در جمع دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و دستگاه های وابسته افزود: ما به دنبال هم افزایی و حرکت جامعی بر اساس تخصص های هر یک از سازمان ها از جمله سازمان جهاد کشاورزی فارس هستیم.

وی اظهار کرد: شوراهای سازمان های دولتی استان فارس موظف هستند معروف و منکر تخصصی سازمان خود را مشخص کنند تا بتوانیم در دستگاه های مشابه نیز از آن ها استفاده کنیم.

این مقام مسئول به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به تمدن اسلامی سه موضوع جامعه پردازی، حکومت و تمدن اسلامی مطرح است که در این راستا امر به معروف و نهی از منکر تسهیل بخش ساماندهی تمدن اسلامی است که می توان جامعه اسلامی را بر پایه آن مدیریت کرد.

وی به بعضی از فعالیت های ذاتی سازمان ها اشاره و تصریح کرد: خدمت به مردم اصلی ترین معروفی است که باید در تمام سازمان ها نهادینه شود.

مهدوی مسئولیت پذیری اجتماعی و بالا بردن آستانه تحمل مسئولین را لازمه اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر جمعی دانست و افزود: باید یک هم گرایی در جهاد کشاورزی به خصوص در رفتار و پاسخگویی مسئولین و کارکنان به وجود آورد که به عنوان یک شاخص و الگوی کامل در تمام ادارات، با کار جهادی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با اشاره به گفته مقام معظم رهبری در مورد تاثیر قطعی امر به معروف و نهی از منکر گفت: ما نیز این تاثیر را قطعی اما با تاخیر می دانیم چرا که ظرفیت پذیرش افراد مختلف، متفاوت از یکدیگر است و باید انسان بسیار دید باز و دلی روشن داشته باشد که به سرعت گفته ما را بپذیرد و در اعمال او تاثیر بگذارد.

اولین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر خانواده بزرگ جهادکشاورزی استان فارس به ریاست محمدمهدی قاسمی رئیس این سازمان و با حضور سید محسن قائمی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس، سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، مدیران کل دستگاه های وابسته به این سازمان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر این دستگاه ها برگزار شد.

 در این نشست با حکمی از سوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، محمد مهدی قاسمی رییس سازمان جهادکشاورزی این استان به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر این سازمان به مدت دو سال منصوب شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید