Iranian Agriculture News Agency

نقش پررنگ نیروی انسانی در جاری سازی مدل تعالی

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: الگوی تعالی سازمانی به دو گروه توانمندسازها و نتایج تقسیم شده اند که نیروی انسانی پررنگ ترین نقش را در توانمندسازی مدل تعالی سازمانی دارد.

نقش پررنگ نیروی انسانی در جاری سازی مدل تعالی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، فردین زمانی در نشست با مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، تصریح کرد: باید با تبادل نظر بهترین تصمیمات در حوزه تعامل اموراداری و گزینش مبتنی بر جاری سازی استراتژی های تعالی سازمانی اتخاذ شود.

وی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف کارکنانی که از طریق قانون استخدام ناظرین جذب جهاد کشاورزی شدند، افزود: تاکنون پرونده 98 درصد از این افراد به منظور تبدیل وضعیت از استخدام آزمایشی به رسمی تعیین تکلیف و به امور اداری ابلاغ شده است.

زمانی با بیان اینکه فرایندهای کاری داوطلبین و روند گزینشی پرونده ها، با دقت و سرعت عمل بالا انجام شده است و با توجه به اعتبار یکساله آراء این همکاران، از امور اداریی خواست پیگیری لازم به منظور صدور حکم رسمی قطعی در اسرع وقت انجام شود.

سازمان جهادکشاورزی استان فارس با جذب حدود 900 نفر از طریق قانون استخدام ناظرین، بیشترین استخدام را درکشور داشته که در حال حاضر اکثریت این افراد در شرایط استخدام رسمی آزمایشی قرار دارند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید