Iranian Agriculture News Agency

مدیر حراست جهاد کشاورزی فارس:

رویکرد حراست تعاملی است

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: رویکرد کلی این مدیریت درخصوص مدیران ستادی و شهرستانی، تعامل دوطرفه است.

رویکرد حراست تعاملی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد جعفر ملک زاده در نشست با مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های استان فارس با اشاره به اینکه نیروی انسانی بالاترین سرمایه یک سازمان است، تصریح کرد: در راس این نیروها مدیران هستند و وظیفه مدیریت حراست؛  حفاظت و صیانت از این افراد و جایگاه آنان است.

وی با بیان اینکه صیانت از مدیران و کارشناسان اخلاق مدار و قانون مدار به نحواحسن صورت خواهد گرفت، افزود:  اگر فردی خدای ناکرده مغرضانه و به عمد قوانین را نقض کند و قصد خیانت به مجموعه را داشته باشد قطعا حراست با اقتدار تمام در مقابل آن افراد خواهد ایستاد.

ملک زاده بیان کرد: در صورتی که خلافی ناآگاهانه صورت گیرد، وظیفه حراست شهرستان ها و ستاد، تذکر است که امیدواریم همکاران به این تذکرات توجه کنند تا در مواقع لازم بتوانیم از همکاران دفاع کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه وظیفه نظارت تنها بر عهده بازرسی و حراست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیست، ابراز کرد: این رسالت برعهده برخی از ادارات برون سازمانی نیز قرار داده شده و هدف ما حل مشکلات درون سازمان است.

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: تقویت و حمایت مدیر شهرستان از مسئول حراست باعث ایجاد یک مجموعه سالم و امن و تسهیل دستیابی به اهداف سازمانی می شود.

به گفته وی؛ مسئول حراست شهرستان امین، بازو، چشم تیزبین و مشاور مدیراست از این رو تضعیف حراست در واقع تضعیف مدیر است.

ملک زاده افزود: حراست باید قوام و دوام مجموعه را با همراهی و کمک مدیر در مجموعه اش فراهم کند تا خدمت بهتری به بهره برداران ارائه شود.

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه مدیران محترم شهرستان ها نباید سلیقه های سیاسی، شخصی، حب و بغض را در عزل و نصب ها دخالت ندهند، ابراز کرد: عزل و نصب مدیران حراست شهرستان باید با هماهنگی این مدیریت انجام شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید