Iranian Agriculture News Agency

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان

مدیران باید به تاثیرگذاری روابط عمومی‌ها باور داشته باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان نقش روابط عمومی‌ها را پررنگ بیان کرد.

مدیران باید به تاثیرگذاری روابط عمومی‌ها باور داشته باشند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در اولین جلسه هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: در روز‌های آغازین شیوع کرونا در ایران، رسانه‌های بیگانه با سیاه نمایی سعی در دلسرد کردن مردم نسبت به خدمات نظام داشتند، اما به واسطه تلاش روابط عمومی‌ها و انعکاس صادقانه و به موقع عملکرد دستگاه ها، مردم به اطلاعات صحیح دسترسی پیدا کردند.

او با تاکید بر لزوم اعتماد و باور مدیران به روابط عمومی ها، متذکر شد: این امر باید در ادارات تبدیل به فرهنگ شود و مدیران توجه داشته باشند که بازتاب اقدامات و عملکرد دستگاه‌ها و حفظ ارتباط با مردم، بسیار موثر است.

جعفری، ضمن یادآوری اینکه دولت مظلوم واقع شده، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه از روابط عمومی‌ها انتظار عملکرد سیاسی نداریم، اما انتظار داریم در انعکاس عملکرد دستگاه‌ها فعال‌تر باشند.

در این جلسه همچنین امکان برگزاری مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی بررسی شد که معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی با آن موافقت و اعلام حمایت کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید