Iranian Agriculture News Agency

رتبه سوم شهرستان چاراویماق در پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی

مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق از تداوم پلاک گذاری تراکتور و وسایط نقلیه کشاورزی در سال 99 در این شهرستان خبر داد.

رتبه سوم شهرستان چاراویماق در پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، ناصر نوروزی ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور ساماندهی نقل و انتقال وسایل نقلیه کشاورزی و ایجاد مکانیزم کنترلی در تردد وسایل نقلیه کشاورزی و با هدف شناسنامه دار کردن کلیه خودروهای فعال کشاورزی با اهداف انتظامی، امنیتی و تولیدی بخش کشاورزی عملیات پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی شهرستان چاراویماق با همکاری پلیس راهور شهرستان انجام شد.

وی گفت: تاکنون 64 درصد از تعداد کل تراکتورهای شهرستان که 2953 دستگاه می باشند، پلاک گذاری شده اند و مابقی تراکتورهای بدون پلاک (1063 دستگاه) در مرحله تشکیل پرونده و آماده بازدید توسط پلیس راهور شهرستان هستند.

نوروزی با بیان اینکه شهرستان چاراویماق در پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی رتبه سوم استانی را دارا می باشد ادامه داد: در این مرحله از پلاک گذاری به تعداد 50 دستگاه تراکتور فاقد پلاک با همکاری پلیس راهور شهرستان بازدید بعمل آمد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق در پایان از صاحبان وسایط نقلیه کشاورزی فاقد پلاک درخواست کرد جهت بهره مندی از مزایای پلاک گذاری و شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی خود در اسرع وقت به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و مرکز جهادکشاورزی شادیان مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید